donderdag 3 mei 2012

Luierzakjes

Voor in m'n luiertas heb ik 2 luierzakjes gemaakt zodat ik makkelijk wat luiers en billendoekjes mee kan nemen. En als ik geen zin heb om de hele tas mee te sjouwen kan ik soms ook het zakje los in de wagen gooien.

Aan de buitenkant lijken het 2 dezelfde zakjes, wilde het van buiten vrij neutraal houden en bij de luiertas laten passen, die is zwart met grijs.
Maar van binnen kun je wel zien of ons hummeltje een jongetje of een meisje is... Dus ook hiervan maar weer 2 versies gemaakt!




Ben druk aan de knutsel, ook het kamertje vordert steeds meer, maar dat mag ook wel, vandaag alweer 31 weken. Wat gaat de tijd toch ineens mega snel! Maar voel me nog steeds mega goed, dus geniet er gewoon volop van...

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten