donderdag 5 juli 2012

Korte broek

Afgelopen maandag op de markt nog maar wat stofjes bijgekocht zodat ik nog lekker wat door kan frotten. Alles wat ik had bedacht voor de geboorte af te hebben is nu ook wel zo'n beetje klaar! Maar ik ben dan ook vandaag precies 40 weken...

Het eerste pakje voor een jongetje en voor een meisje heb ik al een tijdje klaar. Nu nog een kort broekje bijgemaakt, komt uit een knippie van zomer 2008. Vind hem erg schattig geworden. Straks gewoon met een heel stoer of lief shirtje en het kan prima voor allebei.



Nu zou het toch wel makkelijk zijn om te weten of we een jongetje of meisje krijgen... Maar heb besloten toch ook gewoon nog een rokje te gaan maken. Heb ik maandag ook een echt schattig stofje voor gevonden nu nog even kijken of ik er nog tijd voor heb of dat ons hummeltje toch besluit buiten te komen spelen...

Groetjes,
Marijke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten