zaterdag 12 juli 2014

Hoes New Born stoel Tripp Trapp

Met een tweede kindje op komst leek het ons wel makkelijk om de New Born set van Tripp Trapp aan te schaffen. Zo kan de kleine makkelijk aan tafel erbij zitten. De hoesjes die er bij te krijgen zijn vind ik alleen heel erg lelijk en duur. Dus ben ik gaan meten meten en nog eens meten. Uiteindelijk een patroon getekend en een hoes gaan naaien. Er waren nog wel wat verbeterpuntjes maar op zich was ie prima! Dit was bedoelt als proefmodel maar mijn vriend vond de kleur eigenlijk wel mooi staan in onze huiskamer dus uiteindelijk is dit het definitieve model geworden.
 
Het patroon heb ik uiteindelijk ook niet meer verbeterd en dat zal ook niet meer gebeuren denk ik want volgende week is ons meisje alweer een half jaar en zal ze dus nog maar weinig in de New Born zitten...
 
 
Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten