zaterdag 8 november 2014

Waxinelichtjes...

Voor Sinterklaas heb ik vorig jaar een Big Shot gekregen.
Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor vilt en stof, maar om te testen had ik een stukje wit raamfolie gekocht. Hieruit heb ik allerlei sterretjes gesneden die ik bijv. op kleine jampotjes had geplakt, waxinelichtje er in en we hadden heel gezellige kaarsenhouders staan....
 
Inmiddels heb ik diverse sterren en hartjes, herfstblaadjes maar na een hele lange zoektocht ook cijfers en letters! Ik heb het alfabet Happy van Cuttlekids, het heeft heel wat moeite en heel veel mailtjes gekost maar heb het uiteindelijk uit Engeland kunnen laten komen.
Deze letters zijn ongeveer 4,5 cm groot dus ik denk dat ze heel geschikt zijn voor op vlaggenlijntjes, dat ga ik dus binnenkort maar eens proberen. Ik was het namelijk zo beu om altijd maar met de hand alle letters uit vilt te knippen, dat heb ik inmiddels al heel wat uurtjes op de bank zitten doen... Maar met de hand knippen is toch niet altijd even netjes of duurt wel heeeeeeeeel erg lang. Ik heb ze dinsdag binnen gekregen dus ga ze snel testen!!
 
 
Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten