zaterdag 12 december 2015

Roodborstje

Voor Imke een setje gemaakt van een kussensloopje. Een tijdje terug was het in een facebookgroep helemaal een hit om kleren te maken met een kussensloop.
Mijn zus bracht voor mij daarom dit sloopje met een roodborstje mee.
Imke is helemaal weg van diertjes, dus het moest iets voor haar worden.
Flink gaan zoeken naar leuke bijpassende stofjes, donker bruin katoen viel hier alleen echt niet mee. Uiteindelijk iets van Gabardine gekocht geloof ik. Maar aangezien het een tuniekje werd en ze er toch een shirtje en legging onder draagt maakt de stofsoort weinig uit.

Ze moest pas het tuniekje al even passen en werd helemaal boos toen ik hem weer uit wilde doen, ze rende kei hard weg met de woorden wowo (vogel) mij!!!
Haha, geloof dat mevrouw hem goedgekeurd heeft!



Afgelopen week was dan eindelijk de set helemaal klaar, even een foto maken, meestal rent ze meteen naar me toe om de foto te kijken, dus heb haar maar even ergens opgezet en nu ging het super goed, volgens mij had ze er wel lol in!

Tuniekje: De Droomfabriek
Longsleeve: De Droomfabriek (zonder sluiting op de rug, hals iets aangepast)
Legging: Emma en Mona, verlengd

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten