donderdag 16 juni 2016

Voetbal shirt


Ook zoonlief kreeg natuurlijk nog wat nieuwe kleren... Al had hij nog wat shirtjes van vorig jaar die paste, tenminste toen ik onlangs even een pas sessie met hem deed. Een week voor de vakantie kwam ik er achter dat veel shirtjes toch wel ineens erg kort zijn geworden, groeispurtje!!!

Dus als alle vakantiewas weer in de kast hangt toch maar even opnieuw gaan kijken wat nog past en wat toch echt te klein is...

Onlangs kwam ik op de markt dit stofje tegen, een couponnetje. De marktkoopman legde me keurig uit van welke voetbal club het stofje was maar mijn reactie was, uhhh mag het ook gewoon een groen wit gestreepte stof met voetballen zijn? Hahaha, geen verstand van voetbalen maar een zoon die dol is op groen en z'n papa vind voetbal wel leuk dus dacht prima combi voor een leuk shirt. Hij heeft zelf de blauwe kleur erbij uitgekozen. Want hij moet echt wel vort wat inspraak in z'n kleding krijgen anders is het groot drama en doet hij het ook echt niet aan!

Ik gebruikte dit patroon van een longsleeve, eindelijk een patroon wat keurig zit en dus niet super breed is voor ons sprietje! Patroon is in het fins maar doordat ik wel regelmatig met patronen naai en het een simpel patroon is was het goed te doen! Meestal lees ik de beschrijvingen toch niet meer heel uitgebreid....





Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten