vrijdag 25 november 2016

Halloween

Ik loop weer goed achter met m'n blog...

Zo druk met m'n bestellingen dat ik amper toe kom aan nieuwe ontwerpen... Vanaf komende maand ga ik ook nog 4 ipv 3 dagen werken tijdelijk dus ben heel benieuwd hoeveel vrije tijd er dan nog over gaat blijven... Of toch maar een huishoudster gaan zoeken...

Dit zijn nog wat dingen die ik voor Halloween heb gemaakt. In Deurne bij het kantoor van mijn ouders wordt dit altijd uitgebreid gevierd. Elk jaar doen er meer enthousiaste ondernemers mee en het wordt echt steeds uitbundiger. We hebben dus ook weer flink versierd!

Plexiglas platen met grote Halloween stickers waar mensen savonds een foto mee mochten maken om zo een dinerbon te winnen!

De grote garagedeur hadden we helemaal volgeplakt met spinnen van groot tot klein...

Naast snoepjes konden de kinderen ook kiezen voor een mandarijntje met een eng gezichtje erop. De mandarijntjes vliegen elk jaar de deur uit. Een welkome afwisseling naast al dat snoepgoed!

Samen met het gezin van m'n zus gaan wij elk jaar ook even een rondje door het dorp maken. Voor mijn eigen kindjes dus maar even een emmertje gemaakt zodat ze de snoepjes ergens in kunnen stoppen en dus niet alles in 1 keer opeten...

Groetjes, Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten