zaterdag 16 april 2011

Sleuteltas

Aangezien we binnenkort heel veel mogen gaan klussen in ons nieuwe huis, was Evert z'n gereedschap maar eens gaan opruimen en ordenen.


 
Hij kwam boven met deze sleuteltas.

Dat kon natuurlijk niet langer... Er ontbraken al wat sleutels omdat het plastic gewoon was doorgescheurd...

Dus ik heb voor hem een hip tasje voor z'n sleutels gemaakt, gebasseerd op een potlodenrol.
Nu nog even op zoek naar de 2 ontbrekende sleutels of gewoon even nieuwe kopen en het klussen kan beginnen!



Ik probeer wat meer tijd vrij te maken voor m'n blog maar het wil niet altijd even goed lukken.
Evert is deze week jarig geweest en vandaag vieren we dit, ik ben dus gisteren druk bezig geweest met cupcakes bakken! Ohhh wat rook m'n keuken lekker. Nu moet ik dit nog even afmaken met wat toppings op de cupcakes. Maar stiekum heb ik ze al wel geproefd en ze waren heerlijk. Ik zal de recepten hier binnenkort ook weer neerzetten.

Fijn weekend!

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten