dinsdag 24 mei 2011

Jurkje

Pas liet ik jullie al een jurkje zien wat ik vorige zomer had gemaakt. Ik had toen 2 jurkjes gemaakt, de andere heb ik inmiddels ook alweer aangehad en op de foto gezet.
Het patroon van dit jurkje is nagenoeg hetzelfde als het halterjurkje. Echter heb ik hier een andere rug aan getekend waardoor je een soort tanktop idee krijgt.

Ook dit jurkje is gemaakt van hele zacht gladde tricot, soort badpakken stof denk ik.
Laat 't mooie weer maar weer komen, heb zin om in m'n zomerjurkjes rond te lopen...

Net ook nog even weg geweest voor m'n locker, hij doet 't weer! Ik had dus inderdaad gewoon niet helemaal goed ingeregen...
Groetjes
Marijke

1 opmerking:

  1. Leuk stofje heb je gekozen! Zucht... hier liggen de zomerjurkjes heel ver weggestopt achter in de kledingkast. Eerst maar eens de winter door :(
    Groetjes uit Melbourne!

    BeantwoordenVerwijderen