donderdag 25 augustus 2011

Memobord

Voor in onze keuken heb ik een memobord gemaakt. Het is dezelfde als die ik onlangs voor een vriendinnetje heb gemaakt, alleen dan met lime groen stof, past iets beter bij ons huis dan een roze memobord... Vind de memoborden echt super leuk om te maken want je ziet super snel resultaat, in een half uurtje heb je hem al bijna klaar! Alleen de knopen erop naaien is dan nog even wat gepruts, vooral de middelste omdat deze precies voor de houte verstevigingslat zit.



Ik ga er zeker nog wel meer maken, misschien zelfs nog wel eentje voor onze wc want ik vind ze echt gezellig staan, heel huiselijk. En de kaartjes hangen op 't memobord een stuk mooier als toen ze op een rijtje op de vensterbank stonden, dat zag er vooral heel rommelig uit...

Nu ga ik naar m'n bedje toe want morgen gaat m'n nichtje trouwen, 's morgens eerst nog even bij 't kapelletje versieren en daarna de hele dag feesten! Binnenkort meer over m'n jurkje, de versieringen en het kado!

Groetjes
Marijke

1 opmerking:

  1. Memoborden blijven leuk. Ik vind zo ook iedere keer zo leuk om te maken.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen