vrijdag 2 september 2011

DE bruiloft

Inmiddels alweer een week geleden is m'n nichtje getrouwd! En wat straalde ze heerlijk samen! Echt fijn om 2 mensen samen zo gelukkig te zien... En heerlijk dat wij dat mee mochten maken en mee mochten vieren! Het was helaas niet zo'n heel mooi weer, maar we mogen zeker niet klagen! Op de goede momenten hadden we droog weer, toen we haar gingen halen, tijdens 't foto's maken en van en naar 't kappelletje... Tja op 't moment dat we in de tent stonden maakte 't weinig uit, we stonden toch droog!

Ik heb voor die dag voor mezelf een jurkje gemaakt, meegeholpen aan de versieringen van 't kappelletje en een kado gemaakt. De foto's van de versieringen heb ik nog niet, die moet ik nog van m'n nichtje krijgen maar ze is nu 3 weken op huwelijksreis dus die houden jullie nog van me tegoed!

Ook de foto's van m'n jurkje heb ik nog niet... Nouja ik heb ze wel maar kan ze niet op blogger plaatsen... M'n laptop is stuk en via de ipad lukt 't niet... Dus ook die houden jullie nog van me tegoed!

Maar het kado kan ik wel al laten zien! Niet de mooiste foto's, die zijn op de dag zelf toen ook de gerbera's in vaasjes er aan hingen (de lievelingsbloemen van m'n nichtje...)

Ik heb 2 duifjes gemaakt, 1 in 't wit met een sluiertje en 1 in 't grijs met roze en wit. En wonderbovenwonder echt precies de kleuren van hun kleren! Al ken ik ze natuurlijk wel een beetje dus wist wat ik kon verwachten, maar dus wel goed gegokt, dat was wel extra leuk...



Een handje en voetje van m'n neefjes had ik met witte verf beschilderd en op roze stof gestempeld. Bij m'n jongste neefje viel dat alleen niet echt mee... Een jochie van bijna 1 jaar werkt niet echt mee, maar die van 3 jaar vond 't natuurlijk helemaal geweldig! Ik heb er daarna met zilver grijze draad nog gefeliciteerd, proficiat, liefs Guus en kusjes Stef op geborduurd.



Dit is 't geheel geworden! Hij trok heel wat aandacht... Maar het was een stuk leuker om zo een envelop te geven i.p.v. alleen de envelop...


Als ik de foto's van m'n nichtje heb zal ik 't hele resultaat nog wel laten zien.

Fijn weekend!

x
Marijke

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk!!! Dat kan ik dus echt niet! Ik heb het afgelopen maandag nog eens geprobeerd op de naailes, maar het is me toch teveel 'gepriegel', terwijl ik ze zo leuk vind! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen