dinsdag 13 september 2011

Kerst...

Jazeker, ik ben afgelopen week alweer met kerst bezig geweest! Ik ben een hele grote fan van kerst, sfeer en gezelligheid in huis, heerlijk! Maar dit ging zelfs mij eigenlijk te ver!

Ik zal ´t even uitleggen. Afgelopen zaterdag hadden we een feest van mijn peettante, ze is 50 geworden en 25 jaar getrouwd. Nu doen wij eigenlijk nooit kadootjes, maar ze had vorig jaar tegen m´n zus gezegd dat ze haar rendier zo gaaf vond, die had ik voor m´n zus gemaakt.

En vorige week schoot me ineens te binnen dat ik er wel eentje voor haar verjaardag kon maken. Ik wilde een tegoedbon maken, maar volgens mam kon ik best met kerstversiering aankomen want de kerstman stond nog steeds in haar huiskamer! Dus vrijdag ben ik ´s avonds nog even achter de naaimache gekropen en ´s avonds op de bank heb ik ´m in elkaar gezet. Het is een patroon uit Tilda´s winterwonderland, al heb ik ´m handmatig even iets vergroot. Vind het gewei nu wel erg groot dus die mag de volgende keer iets kleiner...



Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten