maandag 26 maart 2012

Knisperdoekjes

Morgen gaan we weer op kraamvisite dus gister nog even een kleinigheidje gemaakt. Moet zeggen dat ik dat voor een jongetje toch een stuk lastiger vind als voor een meisje...
Het geboorte kaartje was rood met blauw dus vandaar dat ik met die kleuren aan de gang ben gegaan.

Vind 'm best leuk geworden al was ik niet helemaal handig bezig!!! Heb binnenin kado folie zitten voor 't knisper effect, vervolgens ging ik er met strijkvelours de naam op maken... Tja dat warme strijkijzer was niet zo goed voor de folie... Uiteindelijk 't doekje maar een stukje los gemaakt en de folie een beetje ingeknipt zodat het doekje toch weer redelijk plat was...


Toen ik toch bezig was heb ik voor 't dochtertje van een vriendin ook nog even snel iets in elkaar gezet, ze kwam die middag op visite dus heb ik het meteen aan haar kunnen geven!
Hele snelle maar toch leuke kadootjes!
Groetjes
Marijke

1 opmerking:

  1. vooral het "nederlands"doekje vind ik leuk!ik heb zelf al die stoffen hier ook liggen. leuk voor jongens.

    leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen