zaterdag 22 januari 2011

Koken...

Vandaag heerlijk wat uurtjes doorgebracht in de keuken. Echt een heerlijke manier van ontspannen.

Momenteel is 't thuis en op 't werk nogal druk, dus ontspannen is dan wel even lekker.

Konden jullie de geur die momenteel uit m'n keukentje komt maar ruiken... hmmmmmmmmmm

Ik heb zojuist rundvlees in donker bier staan te stoven, echt een heerlijke geur, met een heerlijk mals soort hachee die bijna smelt op je tong als uitkomst... Die gaat zometeen de diepvries in, Hoef ik 's avonds alleen wat wortelstamp te koken en de hachee even op te warmen en zitten we zo aan tafel!

Daarnaast van verse basilicum pesto gemaakt, heerlijk voor vanavond op een stokbroodje ofzo. Natuurlijk ook lekker als je een etentje geeft om dat eens te serveren in plaats van kruidenboter, bij mij is dat vaak wel een succes...

Ook had ik een kilo tomaten gekocht waar ik verse soep tomatensoep van gemaakt heb.

Tevens nog wat pastasaus staan te koken, die staat inmiddels al in de vriezer. Die kan ik er dus binnenkort ook zo uitpakken, even opwarmen, een stukje pangsiusfilet op stoven, paste koken en we kunnen weer smullen...

Zijn jullie al benieuwd naar de recepten? Zal ze hier zo even neer zetten, laat je even weten als je iets gemaakt hebt en of je 't lekker vond?

Had vandaag wat stof willen gaan koken voor pennenrollen en olifanten knuffels, maar kon gewoon niks leuks vinden voor een leuk prijsje tenminste. Dus denk dat ik volgende week maar even ga kijken of ik naar de markt kan en dan daar even ga neuzen voor stof.

Fijn weekend nog!

Groetjes

Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten