maandag 13 juni 2011

Memobord

Een vriendinnetje vertelde me pas dat ze van die memoborden zo leuk vond waar je kaarten achter kunt stoppen of haarspeldjes aan kunt hangen bij kleine meisjes enz. Of ik die kende? Want die zou ze wel eentje willen, of ik die kon maken voor der.

Ik hield me een beetje van de domme en zei dat ik daar wel een keertje naar zou kijken maar het nu een beetje druk heb met het huis enzo.

Verder niet meer over gehad maar ik natuurlijk wel over gedacht. Want ik vond die borden zelf ook erg leuk! Aangezien ze een paar weken later jarig was vond ik dat wel een heel leuk kadootje. Eigenlijk geven we elkaar geen kadootjes meer, maar af en toe iets wat ze echt leuk vinden of iets zelfsgemaakt blijft toch wel leuk. Vind het nog steeds jammer om op een verjaardag met lege handen aan te komen!

Dus pas naar Utrecht naar de lapjesmarkt geweest, daar een stofje en lint uitgezocht wat wel een beetje haar smaak is en bij haar past. Bij de action een groot canvasdoek gekocht. De grote nietmachine uit de schuur gehaald en ik kon aan de slag!

Vind 'm zelf kei leuk geworden! Zoiets wil ik straks ook wel in mijn huis!!! Het maken viel me ook reuze mee, geloof dat ik een uurtje bezig ben geweest, knopen aan naaien was misschien nog wel het meeste werk!



Evert vind 'm ook heel erg leuk en zelf hij zag 'm wel hangen in onze nieuwe keuken ofzo, maar niet in het roze haha!

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten