woensdag 22 juni 2011

Telefoonhoesje en heel veel klussen...

Vriendinnetje van me was jarig. Voor een ander vriendinnetje had ik pas het memobord gemaakt. Wilde nu weer iets zelf maken maar wat... Heb heel wat pagina's af zitten speuren of ik iets tegen kwam wat ik leuk vond voor haar. Had uiteindelijk bedacht om een opbergmand van tafelzeil te maken. Maar had inmiddels natuurlijk een plaatje in m'n hoofd, en zo'n soort/kleur tafelzeil kon ik natuurlijk nergens vinden!

Dus plannen maar omgegooit en weer op internet gaan neuzen. Uiteindelijk het idee gekregen een hoesje voor der iphone te gaan maken. Verschillende voorbeelden bekeken en uiteindelijk maar gewoon m'n eigen telefoon gepakt en aan de gang gegaan.



Voorop zit een klein zakje waar ze der oordopjes ofzo in kan stoppen. De binnenkant is van fleece zodat er niet zo snel krasjes op komen.

Denk dat ik er voor mezelf ook nog een keertje eentje ga maken want heb net een nieuwe iphone en wil die natuurlijk wel mooi houden! Ook was er een vriendinnetje die ook wel zo'n hoesje voor der iphone wilde dus wie weet kruip ik wel weer achter m'n naaimachine om er meer te gaan maken. Al moet ik daar nu nog even niet aan denken!

Hebben donderdag dus de sleutel van ons huisje gekregen. Hebben de keuken en badkamer tijdens de bouw laten plaatsen en ook stucen is al gebeurd dus we konden meteen aan de gang. Ben nu dus volop bezig met texen en Evert met de vloer. Benedenverdieping is nu helemaal klaar qua texwerk. Nu boven nog... M'n arm is al behoorlijk lam van die roller vasthouden. Maar 't wordt wel super gaaf! Beneden alles lichtgrijs en in de kamer en hal 1 muur antraciet. Boven ook alles lichtgrijs en op onze slaapkamer en de logeerkamer 1 muur limegroen. Echt mega lime groen. Je hebt bijna een zonnebril nodig tijdens 't texen. Maar wel echt super gaaf! Heb Evert wel even moeten verzekeren dat 't als 't opgedroogd is iets lichter wordt en als het is  ingericht het ook al rustiger wordt want hij vond 't wel erg fel! Maar wel altijd zomer in de slaapkamer vond hij. Ik ben er dan ook helemaal blij mee, al moet ik nog veel doen... Maar we kunnen natuurlijk wel meteen alles mooi maken en resultaat boeken.

Maar m'n naaikamer op zolder moet nog veel aan gebeuren dus ik ben bang dat jullie voorlopig weinig updates qua naaiwerk kunnen verwachten, maar probeer misschien wel wat foto's te maken van ons huisje zodat jullie kunnen zien waar nu al m'n tijd in gaat zitten.

Groetjes
Marijke

2 opmerkingen:

  1. Schattig hoesje hoor! Leuk stofje ook.
    Enne... kom maar op met die foto's van jullie huisje. Ik ben nu wel nieuwsgierig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen