vrijdag 31 december 2010

2011

Nog eventjes dan zit 2010 er alweer op! Momenteel hoor ik het vuurwerk alweer knallen (wat heb ik daar toch een hekel aan, schrik er continue van..).
Het is een gigantisch druk jaar geweest, maar ook 2011 ziet er naar uit weer erg druk te worden, maar ook wel weer erg gaaf!

De laatste weken waren zelfs zo druk dat ik m'n eigen blog een beetje verwaarloosd heb... Andere blogs lezen heb ik soms wel gedaan maar zelf even een stukje schrijven zat er niet in.

De kerst hebben we natuurlijk weer net achter de rug. Heb m'n huisje weer helemaal versierd, wat vind ik dat toch altijd gezellig! Zelfs m'n badkamer, wc en slaapkamer hebben wat kerstversieringen. Maar met m'n kerstboom pak ik echt uit! Die moet zo groot mogelijk zijn, zodat hij nog net in de kamer past. Vervolgens ga ik urenlang lampjes vast maken. Heb er dit jaar weer 1000 inzitten, snap ook nooit dat mensen minder lampjes erin kunnen hangen, dat lukt me serieus niet! Elk jaar probeer ik het weer maar dan ben ik pas halverwege en moet de top toch ook vol lampjes komen en worden het er weer erg veel!
Andere jaren hadden we vaak naaldvaste bomen met zachte naaldjes. Nu hebbenw e gekozen voor een "echte"  kerstboom, maar volgend jaar denk ik toch maar weer zachte naaldjes want heb de uitslag nu nog op m'n vingers staan van de lampjes vastmaken.




Op mijn deur heb ik natuurlijk voor mezelf ook een mooie kerstkrans gemaakt.



Ik had voor mezelf ook nog een jurkje gemaakt voor kerst, ben er behoorlijk trots op! Deze foto houden jullie echter tegoed want ben vorige week vergeten een foto te laten maken. Maar vanavond met oud en nieuw wil ik hem ook weer aan dus zal dan even m'n vriend vragen een foto te maken zodat ik hem snel aan jullie kan laten zien!


Ik ga nog even genieten van de laatste avond van het jaar en wens jullie allemaal een hele mooie jaarwisseling, en de beste wensen voor het nieuwe jaar met veel geluk, gezondheid en creativiteit!

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten