vrijdag 3 december 2010

Potlodenrol en luierzakje

Toen ik het boxkleed klaar had voor de geboorte van m'n neefje, had ik nog behoorlijk wat stof over.

Ik heb voor mijn andere neefje daar een potlodenrol van gemaakt.
Hij heeft 'm heel vaak bij en heeft er dus ook al heel veel gebruik van gemaakt!


Bij een kennis heb ik er zijn naam op laten borduren, want een eigen borduurmachine heb ik niet.

Ook had ik voor m'n zus nog een luierzakje gemaakt, dan kan ze in der tas zo het zakje stoppen met een paar schone luiers en billendoekjes.
Ik had er een behoorlijk groot pak billendoekjes in gestopt, daar wordt 't zakje wel heel dik van en volgens mij iets minder praktisch...

De laatste weken ben ik heel druk bezig geweest met naaien voor sinterklaas. Na zondag kan ik jullie hier meer van laten zien. Net heb ik voor even de naaimachine opgeruimd, morgen gaan we de kerstboom al zetten en dan moet de kamer dus wel netjes zijn! Ja ik weet 't, de kerstboom voor sinterklaas kan eigenlijk niet maar 't kwam dit jaar nu eenmaal zo uit...

Fijn sinterklaas weekend!

Groetjes
Marijke

1 opmerking:

  1. Hey! Wat een leuke luierzakje heb je hier zeg! Die zou ik nou zo in mijn tas stoppen. Toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen