vrijdag 4 september 2015

Bloggen, jurkjes en meer...

Ik heb de laatste maanden absoluut niet stil gezeten al lijkt dat hier soms wel zo... Voor bloggen neem ik weinig tijd meer. Heb ook het idee dat de blogs steeds minder gelezen worden. Zit er aan te denken maar een Facebook pagina op te gaan starten.

Vooral ook omdat de ideeën toch steeds meer opborrelen om tante Marijke uit te gaan bereiden. Niet meer alleen aan jullie laten zien als ik iets gemaakt heb. Maar misschien ook andere mama's en meisjes blij gaan maken.

Pas had ik een jurkje gemaakt voor Imke van een shirtje wat haar niet paste, het was veel te breed en veel te kort... Uiteindelijk een leuk lapje erbij gezocht, beetje rimpelen, aan t shirtje zetten en daarna het shirtje toch ook nog even locken zodat het mooier smal viel. 

Deze week bij de Hema nog even wat shirtjes bijgehaald en een paar creatieve avondjes gehouden. Heerlijk! Ik geniet er echt van om naast m'n baan waar ik de hele dag met m'n hoofd bezig ben en thuis zijn bij de kindjes ook af en toe lekker met m'n handen bezig te zijn!

Ik moet de jurkjes nog even fotograferen maar dan zal ik ze snel aan jullie laten zien!

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten