dinsdag 15 september 2015

Jurkjes voor twee zusjes

Vorige week ben ik bij mijn nichtje op kraamvisite geweest. Ze heeft haar tweede dochtertje gekregen. Doordat ik voor Imke jurkjes aan het maken was kwam ik op het idee als kraamkadootje voor beide zusjes een jurkje te maken. Ik wilde niet allebei precies hetzelfde jurkje maar wel twee jurkjes die leuk bij elkaar paste. Dus ging ik naar de Hema en kocht twee shirtjes die qua kleur wel bij elkaar gingen. Vervolgens boven even in m'n stoffenbakken rommelen. Ik heb ze pas helemaal opgeruimd dus dat ging vrij vlot. Ik had deze vossen stofjes al in gedachten maar durfde niet te hopen dat de kleuren zo goed overeen zouden komen!



Voor het kleinste meisje maakte ik ook nog een kwijlsjaaltje er bij. Het patroon kwam ik tegen op de Facebookgroep gratis naaipatronen.




Ze was er super blij mee! Dacht ook dat ze qua maat dalijk wel tegelijk zouden gaan passen.

Kwijlslabje was ook zeer welkom, dus wellicht maak ik die nog wel een paar bij zodat ik ook nog een kadootje heb als ze der babyborrel geeft.

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten