vrijdag 11 september 2015

Shirt-jurkjes

Ik vertelde van de week al dat ik wat jurkjes gemaakt had.

Ik heb bij de Hema wat shirtjes gekocht en daar stof aan gerimpeld. Ik wilde voor Imke en mijn nichtje een keer hetzelfde jurkje maken. Mijn nichtje is ongeveer een jaar ouder als Imke, dus koos ik voor een maatje groter als voor Imke. Mijn nichtje is echter maar een klein en fijn meisje, ze verzoop dus helaas echt in het jurkje... Uiteindelijk heb ik het kleine jurkje dus maar aan mijn nichtje meegegeven en gezegd dat ze toch maar wat meer boterhammen moet gaan eten... hihi
Ik krijg namelijk nu altijd een heleboel kleren van mijn neefjes en nichtje, maar Imke en m'n nichtje zitten nu steeds vaker bijna in dezelfde kledingmaat.



Nu ik Imke der jurkje dus heb weggegeven een goed excuus om nog een leuk lapje te gaan zoeken en nog een jurkje bij te maken. Het grote jurkje heb ik maar even op zolder gehangen...


Dit jurkje was ik voor onze vakantie al aan begonnen, ik had het stofje alleen op z'n kop gelegd... Die moest dus nog steeds even opnieuw. Het stofje was maar een klein lapje en inmiddels is t wel een erg kort jurkje... Achja spijkerlegginkje eronder en het kan nog best even als we nog wat mooie dagen krijgen...

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten