donderdag 17 september 2015

Kwijlsjaaltjes

Mijn zus vind naaien ook super leuk en is dat ook steeds vaker aan het doen. Pas had ik een grote tas met allemaal restjes en lappen waar ik niks meer mee ging doen. Zij wilde ze wel meenemen voor bij hun op de BSO ofzo. Zover kwam de doos alleen niet. Haha Ze heeft er nog een heleboel stofjes uitgehaald om wat leuks mee te maken. 

Vorige week kwam ze bij mij aan met een tas stof. Voor haar schoonzusje had ze kraamkadootjes genaaid, maar nu waren er nog stukken over. Of ik nog iets leuks wist met de restjes.
Even neuzen op facebook en ik kwam bij deze sjaaltjes terecht.
Als stof had ze soepele spijkerstofjes en dikke soort joggingstof. Wat fleece en katoen uit m'n eigen voorraad erbij en zo waren er ineens drie kwijlslabjes!

Inmiddels zijn ze bij de kleine man terecht gekomen en zijn mama was er erg blij mee heeft ze me al laten weten.

Ik heb er ook nog een bijpassend broekje bij gemaakt, dat zal ik jullie binnenkort nog wel even laten zien.






Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten