vrijdag 11 maart 2016

Boekjes voor de leukste en liefste uitspraken...

Lars is een heerlijke peuter die je regelmatig de oren van je kop af kletst en ook Imke begint als klein peutertje heerlijke praatjes te krijgen!

Tijd dus om ze maar eens op te gaan schijven. Van Lars ben ik nu uit de app met m'n vriend en die van m'n zus en ouders nog even wat uitspraken van een tijdje terug aan het zoeken en dan ga ik in zijn boekje ook wat heerlijke dingen opschrijven!


Want sommige dingen zijn echt te leuk om te vergeten... Zo wilde Imke op vakantie heel graag zwemmen, dus als ze dat wilde vroeg ze steeds en kwam ze kijken bij mij of mama mimi aan had.
En anders moest ik mimi aan doen... Gelukkig hadden we toen ze het kwam laten zien wat ze bedoelde gauw genoeg door dat ze m'n bikini bedoelde!!




Ook deze boekjes zijn uiteraard bij mij te bestellen met tekst en plaatje naar wens!

Kijk maar eens op mijn facebook pagina.

Groetjes,
Marijke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten