dinsdag 8 maart 2016

Ons nichtje is 1 jaar

Afgelopen zondag werd ons kleinste nichtje alweer 1 jaar!!

Zo'n speciale verjaardag, de aller eerste verjaardag vraagt om een speciaal kaartje.

Dus ging ik aan de slag met een heel duidelijk you tube filmpje


Super leuk om zo ook gewoon eens de functionaliteiten van de Silhouette Cameo te leren kennen! Vond hem zelf heel leuk gevonden, voor de volgende week nog wel even nieuwe lijm halen want deze tube van de action was bijna leeg en plakte daarom niet super mooi meer...

Het roze papier is karton van de Hema, uit 1 A4 vel kon ik precies de roze achtergrond snijden. De gebloemde letter zijn uit een blok papier van de Action, formaat 30,5 bij 30,5.

Mijn papier had vaak de neiging om over mijn snijmat te gaan dansen waardoor ik al vaak op pauze heb moeten drukken en op nieuw moeten beginnen.... Nu las ik pas ergens de tip om papier, maar kan natuurlijk ook bij flex of vinyl, met een klein stukje schilderstape vast te zetten! Als je dit doet op plekken waar je mes zeker niet gaat komen werkt het echt ideaal. Geen dansend papier meer gehad maar wel goed gesneden letters!!

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten