vrijdag 18 maart 2016

Houten geboortetrein

Ook deze als voorbeeld voor de kinderbeurs gemaakt. Mijn zoontje was wel even boos toen hij z'n houten trein moest inleveren. Als hij hem maar weer terug kreeg mocht mama hem wel even lenen!

Hij kan compleet naar wens gemaakt worden met alle gegevens van het pasgeboren kindje, ook leuk voor bijvoorbeeld een doop of eerste verjaardag. 

Op de beurs kreeg ik al heeeeel veel leuke reacties op de trein, die sprong er geloof ik wel echt uit tussen alle spullen die ik bij had. Maar woensdagavond heb ik deze foto's ook op Facebook gezet en ook daar kreeg ik heel veel reacties en likes op toch wel vooral de houten trein.



Houten trein met geboorte gegevens

Bedrukt aan 1 zijde € 15,-
Bedrukt aan 2 zijdes € 17,50

Bestellen kan via tantemarijke@hotmail.com
Of kijk een rond op mijn Facebook pagina en stuur me daar een berichtje.

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten