zaterdag 5 maart 2016

Voorjaar!


Het voorjaar komt er weer aan!
Toen dus pas het zonnetje lekker scheen en ik twee dagen achter elkaar thuis was vond ik het tijd om het voorjaar in huis te halen. De avond ervoor gras, paaseieren en wat diertjes uit statische raamfolie en vinyl gesneden. In het zonnetje even met de kindjes naar de bloemenwinkel en daarna aan de slag, plantjes lekker in de potjes zetten, Lars mocht mee de eieren in de paastak hangen en natuurlijk samen bepalen waar de paaseieren en diertjes komen. Ze mochten ze ook zelf opplakken maar toen had ik z'n bonte verzameling van dansende paashazen dat ik het zelf later toch nog maar wat strakker heb gemaakt...

Ik had nog wat eieren en dieren over dus die mogen ze zelf op de speelkamer raam plakken.



Groetjes,
Marijke

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan met die diertjes op het raam. Ik gebruik ook best vaak statische raamfolie voor allerlei decoraties. Ben er een beetje verslaafd aan geworden. Blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen