zondag 13 maart 2011

Kraamkadootjes

Ben ik weer! Vakantie was echt heerlijk, super mooi weer gehad en leuke dingen gedaan. Hadden ook een heel mooi en groot huisje. Was erg gezellig en lekker geknuffeld en gespeeld met m'n neefjes!

Afgelopen week heb ik m'n kraamkadootjes afgemaakt. Voor het pasgeboren meisje is het een olifant van een freebook van Farbenmix geworden. Het is de Elefantös maar dan wel wat verkleind. Als aplicatie heb ik het geboortekaartje gekopieerd en op wit stof gestreken.




Voor haar ene zusje heb ik een potlodenrol gemaakt.



Voor haar andere zusje, wat gehandicapt is heb ik een olifantje knuffeltje gemaakt wat ik al eerder had gemaakt. Ik heb hierin weer folie gebruikt voor het knispereffect en een belletje in de slurf. Onderaan zitten weer wat labeltjes om lekker aan te friemelen!




Binnenkort even de kleine meid gaan bewonderen en dan hoop ik dat ze de kadootjes leuk vinden!


Vorige week heb ik op naailes m'n boeken gekregen, ik heb besloten om de opleiding Modinette te gaan volgen. Ik heb het afgelopen jaar super veel kleren gemaakt, er leuk, maar dan moet ik in ons nieuwe huis wel een heeeeeeeeeeeele grote kledingkast gaan kopen. Ik heb dus besloten om de opleiding te gaan volgen zodat ik nog wat meer de technieken ga leren. Hierbij horen ook wat onderdelen van garneren en afwerken. Ik heb afgelopen weekend al lekker zitten borduren. Toch ook weer erg leuk...

Voorlopig dus wellicht wat minder projecten van mij, maar ik hou jullie toch lekker op de hoogte!
Wil zeker niet stoppen met leuke dingen naaien. Al heb ik daar wellicht gewoon wat minder tijd voor.

Groetjes
Marijke

1 opmerking:

  1. Wat een lief berichtje!

    Het is gaaf dat je mijn blog leuk vind en me volgt :) Maar jou blog is ook LEUHEUK!

    Ik ga je ook zeker volgen

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen